Marketingstrategie
Een mogelijke klant moet uw bedrijfsnaam, dienst of product zo’n 5 tot 8 keer zijn tegengekomen, voordat hij/zij tot aankoop overgaat. Daarom is het zo belangrijk om de aandacht te blijven trekken van potentiële klanten (of, in een gespannen arbeidsmarkt, potentiële sollicitanten). Wij kunnen u helpen met het opzetten van een marketingstrategie waarmee u uw bedrijfsdoelstellingen zult bereiken.
Wij werken daarom graag volgens de zogenaamde “marketingfunnel”: een model dat uitgaat van een strategische doelgroepbepaling en -benadering. Daarbij spelen uw naamsbekendheid, de klantoverweging, de uiteindelijke aankoop én blijvende klantloyaliteit een centrale rol. Uiteindelijk gaat het er niet om dat iedereen van uw bestaan weet, het gaat er om dat uw uiteindelijke klanten de weg naar uw dienst of product weten te vinden.
Zit een potentiële klant eenmaal in uw marketing-“trechter”, dan kunt u hen, door hen bewust te benaderen makkelijker overhalen om zaken met u te gaan doen.
Bewezen resultaat met marketingstrategie
Liber Media gaat nooit over één nacht ijs. Wij houden ervan om precies te weten wie u bent en hoe uw organisatie eruit ziet. We zorgen dat uw dienstverlening en producten een stukje van ons DNA wordt, zodat we een relatie kunnen opbouwen met uw (toekomstige) klanten. We analyseren en optimaliseren. Niet een keer, maar constant. Maken strategisch en doordacht gebruik van de uitgangspunten van de markentingfunnel en retargeting. Zodat we snel en flexibel de juiste acties kunnen uitzetten om nóg betere resultaten te behalen. Want dát is natuurlijk het doel!
Schakel Liber Media in als u denkt dat uw (online) marketingstrategie nog wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Wij denken graag met u mee. En omdat wij zo professioneel en gedegen te werk gaan durven wij u te beloven, dat u uw investering in (online) marketing er dubbel en dwars uithaalt.